Kundeservice

Om du har spørsmål eller andre henvendelser kan du kontakte oss på mailadressen kundeservice@zanevision.no. Vi tilbyr support på det du evt. måtte lure på ang. bestilling av våre produkter. For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig lønner det seg å inkludere:

  • Ordrenummer
  • Navnet knyttet til bestillingen henvendelsen gjelder.
  • Hva henvendelsen gjelder, f. eks utsolgt vare, bytte, sponsor.

Har du ikke fått svar?

Vi setter stor pris på henvendelser fra kunder så vi strever kontinuerlig etter at du alltid skal motta svar på din henvendelse innen 24 timer uavhengig av hvilken dag det er i uken.

Vi vil gjøre dere oppmerksom på at under ekstraordinære omstendigheter og perioder med høy trafikk så kan vår normale leverings og behandlingstid bli påvirket.

Har du spørsmål om betingelsene ved kjøp finner du disse her: kjøpsvilkår

Hvordan gjør jeg et bytte?

Dersom du ønsker å gjøre en retur finner du mer informasjon om det her: Retur og Bytte